Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

- nepatrí v ochrannej lehote,

- nepatrí v ochrannej lehote,
- patrí vo výške 55 % z rozdielu medzi mesačným VZ pred preradením na inú prácu a VZ po preradení na inú prácu.
- hovoríme o mesačnom VZ – je 30, 4167 násobku DVZ.


Napr. ochoriem 20. marca. Nastúpil som do práce 1. marca. Rozhodujúce dni sú od 1. do 19.
„Príde, uvidí a ochorie.“ Vtedy sa nehovorí o rozhodujúcom období, ale pravdepodobnom DVZ. Ak som dnes vstúpil do pracovného pomeru, hneď som ochorel. Mám pracovnú zmluvu, mzdové podmienky, musím vedieť ako som odmeňovaný. Vieme akú máme mzdu, plat a pod. Vie sa vypočítať aj DVZ.
Niekde je napr. aj tichá domácnosť.
Ak by bolo v zákone ustanovené, že ide o choré nezaopatrené dieťa, tak by to bolo len do 26 rokov a podobne. Mama v New Yorku, spiatočná letenka do 11 dní. Ak je ona mojim rodičom, ja som jej dieťaťom.

Žádné komentáře:

Okomentovat