Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).
Organizátorské zabezpečení zde rovněž ovlivňuje (funkcionálně) metody
Organizátorské zabezpečení zde rovněž ovlivňuje (funkcionálně) metody i Ioi my. Je-li přednášková síň špatně osvětlena, málo vytopena, musí-li poslu-Chuči nepohodlně sedět ve svrchním oděvu, chybí-li promítací zařízení přísluš-IM ho druhu, mění se připravená ideální metodicko-formální báze podle těchto podmínek. Uvědomíme-li si, že se dospělí vzdělávají ve školních třídách, kan¬celářích, zasedacích místnostech, klubovnách, restauračních provozovnách, na pracovištích, v terénu aj., pochopíme variabilitu metodicko-formální báze pod vlivem hmotného prostředí i organizátorského zabezpečeni: Přiveze-li pořada¬tel lektora příliš pozdě po stanoveném počátku přednášky, znechutí se účastníci dlouhým čekáním, část jich odejde a se zbytkem musí pak lektor dělat pravé divy, aby splnil alespoň zčásti své edukační záměry. Splní je však jen tehdy, dokáže-li vytvořit z reálií didaktické programy jako osu své činnosti.
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Žádné komentáře:
Okomentovat