Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

CESTOVNÍ KANCELÁŘE - ceny

CESTOVNÍ KANCELÁŘE - ceny

informativní cena - není známa přesná cena
- u zájezdů forfaitových (zájezdy na míru) – cena je trochu nižší než standardní

- CK nakupují v zahraničí ubytovací a stravovací služby a na základě smlouvy (smlouva s cenami) s nimi pracují
- CK dohadují ceny už na konci sezóny

Dvojí ceny:
1. alotmanské = cena bez rizika
- fakturovaná částka odpovídá skutečnému počtu klientů

2. garanční = problémové (důvod krachu některých CK)
- zahraniční partner fakturuje všechny služby bez ohledu na čerpání (objednáme 10, ale obsadíme 8 pokojů, zaplatíme 10 – jedinou šancí je pak „last minute“)

Nabídka a prodej zájezdů

• prodej =: cílevědomá účelná součinnost pracovníků CK a zákazníků, zaměřená na konečnou realizaci služeb

• prodej zájezdů začíná jejich nabídkou, která je výsledkem předcházejících příprav a končí spokojeností klienta

• nabídka = připravování katalogů, letáků, nabídkové listy, internetové stránky, teletex, reklama v TV

• prodej = realizace

Žádné komentáře:

Okomentovat