Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

MARKETINGOVÝ MIX VE VZTAHU K CESTOVNÍM KANCELÁŘÍM



MARKETINGOVÝ MIX VE VZTAHU K CESTOVNÍM KANCELÁŘÍM


1. ZÁJEZD
= celková služba zákazníkovi
(jednání pracovníka, reakce na otázky klienta)

infocesta ~ akviziční cesta = touroperátor prodává určitý zájezd, organizuje pro pracovníky poznávací cesty pro určitou destinaci
- velmi důležité znát tu zemi na vlastní „kůži“, ne jen info z knih a videa => jinak nemůže poskytnout fundované informace
- jsou za přijatelné ceny

2. PROPAGACE
- dostatečná forma informací zákazníkovi
- těžko „předvedeme“ zájezd
- můžeme ho zaujmout cenou, službami atd.

3. DISTRIBUCE
- touroperátor přímo prodá klientovi zájezd ~ přes provizní prodejce
- provizní prodejce sjednává smlouvu přímo s touroperátorem
- klient uzavírá smlouvu prostřednictvím prodejce s touroperátorem

Žádné komentáře:

Okomentovat