Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).
MARKETINGOVÝ MIX VE VZTAHU K CESTOVNÍM KANCELÁŘÍM
MARKETINGOVÝ MIX VE VZTAHU K CESTOVNÍM KANCELÁŘÍM
1. ZÁJEZD
= celková služba zákazníkovi
(jednání pracovníka, reakce na otázky klienta)
infocesta ~ akviziční cesta = touroperátor prodává určitý zájezd, organizuje pro pracovníky poznávací cesty pro určitou destinaci
- velmi důležité znát tu zemi na vlastní „kůži“, ne jen info z knih a videa => jinak nemůže poskytnout fundované informace
- jsou za přijatelné ceny
2. PROPAGACE
- dostatečná forma informací zákazníkovi
- těžko „předvedeme“ zájezd
- můžeme ho zaujmout cenou, službami atd.
3. DISTRIBUCE
- touroperátor přímo prodá klientovi zájezd ~ přes provizní prodejce
- provizní prodejce sjednává smlouvu přímo s touroperátorem
- klient uzavírá smlouvu prostřednictvím prodejce s touroperátorem
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Žádné komentáře:
Okomentovat