Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).
HLAVNÍ PRODUKT CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ
HLAVNÍ PRODUKT CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ
Hlavní produkt CK je různorodý - není to tedy jen zájezd. Obecně hovoříme o produktu jestliže je vyrobeno něco – co můžeme nabízet na trhu a tento produkt uspokojuje požadavky turisty. Jsou to převážně služby, které jsou prodávány zejména prostřednictvím podniků CR, tedy i prostřednictvím CK a produktem u CK jsou právě různé služby, které můžeme klasifikovat:
• služby zprostředkované (nakupované od touroperátorů)
• služby vlastní (ty vytváří sama CK – v rámci pobytů, zájezdů)
Dále služby rozdělujeme na placené resp. neplacené. Z hlediska funkčního (věcného) můžeme hovořit o následovných druzích služeb:
• poskytování informací (zaměřováno na účast v CR)
• služby spojené s rezervací míst v dopravních prostředcích (zajišťování dopravních cenin)
• obstarávání ubytování (recepční služby)
• služby organizování zájezdů včetně forfaitových
• lázeňské a léčebné pobyty
• obstarávání průvodcovských a animačních služeb
• služby pro kongresový CR
• služby spojené s pojištěním osob
• peněžní služby ve smyslu směnárenském (pozor = je nutný zvláštní živnostenský list)
• služby spojené s obstaráváním víz do zahraničí
• služby spojené s taxislužbou a půjčovnou aut
• služby spojené s obchodní činností (prodej map, upomínkových předmětů)
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Žádné komentáře:
Okomentovat