Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

ČLENĚNÍ CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ A CESTOVNÍCH AGENTUR 5.

ČLENĚNÍ CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ A CESTOVNÍCH AGENTUR 5.

Další specializace pracovníků je také podle destinací, aktivit CK, jsou zde např. i odborníci na sekci jazykových kurzů pro děti. Dnes je trend, aby některé okrajové činnosti byly vytěsněny a na tyto se zaměřily jen některé CK.

Dále CK mají trvalá prodejní místa nebo k tomu mají vyčleněná pracoviště nebo expozitury (v supermarketu GLOBUS v Č.B. je expozitura CK Firotour). Tyto expozitury či pobočky mají některá omezení – např. nemají on-line připojení na centrálu apod. což některé zákazníky odrazuje.

Rovněž CK mohou mít své pracoviště v zahraničí – zde spíše hovoříme o sezónnosti – např. v Řecku si v létě otevírají své pobočky (expozitury), kde jsou pracovníci (delegáti) nápomocni klientům. Tyto pracoviště by měli naplnit veškeré potřeby zákazníka na místě + je to i určitá reprezentace nejen CK ale i České republiky. Záleží však na finančních možnostech CK zda si vytvoří takovou pobočku v zahraničí. A také některé významné zahraniční CK mají své pobočky u nás – zejména v lokalitě Prahy.

Když se hovoří o zahraničních zastoupeních, tak tyto reprezentační zastoupení podporované státem jsou zahraniční centrályČeská centrála cestovního ruchu má své expozitury téměř ve všech významných destinacích – a pomáhá CK tím, že propaguje naše CK v zahraničí tím, že jim např. vystavuje prospekty.

www.cccr.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat