Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).
TYPOLOGIE TURISTŮ
TYPOLOGIE TURISTŮ
Ministerstvo obchodu a turistiky Španělska:
1. vysoce nároční klienti s relativně vysokými příjmy, kteří od cestovní kanceláře vyžadují maximum (z hlediska kvality služeb), jsou ochotni zaplatit, většinou nejsou národky na časové omezení (týden – 10 dní = žádný rozdíl), málo početná skupina
2. za málo peněz co nejvíce – plně využívají služeb CK, snaží se rekreovat, ale i něco poznat (fakultativní výlety, procházky) – aktivní i pasivní odpočinek, tato skupina je nejpočetnější
3. turističtí flegmatici – nezajímá je skoro nic, jen ležet na pláži, početně nevelká skupina
Další členění turistů:
1. turista objevitel - motiv: něco poznávat, nové objevovat
- velmi vyhraněný jedinec
- poznávací zájezdy
- preferuje autokar, popřípadě vlastní dopravu
2. turista individuální - vše si zajišťuje sám nebo základní služby prostřednictvím CK - většinou mladšího věku
3. turista masový - služby čerpají od CK, chtějí spojit odpočinek a poznání
4. turista charterový
- většinou podnikatelé, nemají čas na delší dovolenou, využívají nepravidelné lety třeba jen na víkend
- vyžadují vysoký standard, jsou ochotni zaplatit
5. turista elitní - mají dost financí, nehledí na čas
- typ „všude byli, všechno znají"
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Žádné komentáře:
Okomentovat