Studijní etapa se člení na individuální studium frekventanta, jeho případnou účast na konzultacích a povinné absolutorium zápočtů, zkoušek a obhajoby.
K řízení studijní etapy se používá pedagogických dokumentů, jako jsou pro¬jekty, programy, metodické návody, studijní informace a harmonogramy čin¬ností. Tyto pedagogické dokumenty vycházejí z plánu normovaného sebevzdě¬lávání.
Výstupní etapa se skládá z kontroly studijní dokumentace a komisionelního hodnocení dosažených studijních výsledků frekventanta. K řízení této etapy se používají zvláště harmonogramy činností a schválený podklad o požadovaném profilu absolventa.
Plán normovaného sebevzděláváni. Tento plán je nejdůležitějším nástrojem řízení. Je součástí plánu činnosti zřizovatele. Určuje zejména počty frekventan¬tů v jednotlivých oborech (předmětech), počty členů pedagogického sboru nor¬movaného sebevzdělávání, předpoklady termínů činností komisí a termíny, ja¬kož i pracovníky odpovědné za zpracování pedagogických dokumentů.
Projekt normovaného sebevzdělávánije základním pedagogickým dokumen¬tem a nástrojem pro řízení studia. Určuje na základě schváleného profilu absol¬venta cílovou strukturu, obsah, rozsah, organizační formy a základní studijní literaturu. Obsah je členěn do samostatných jednoúčelových (jednooborových) programů, které tvoří základní stavební jednotky projektu.
Žádné komentáře:
Okomentovat