Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

BANKETNÍ ČINNOST

BANKETNÍ ČINNOST

Pojem banketový obchod představuje přípravu a zajišťování široké škály společensko gastro. akcí (rauty, recepce, bankety, gala večeře, koktejly.......) předem domluvených a objednaných pro určitý okruh zákazníků a podle přání objednavatele.
Banketní či konferenční oddělení bývá zřízeno ve větších hotelích zpravidla jako samostatné středisko. B. obchod vede ke zvýšení tržeb a může mít rozhodující vliv na výnosy celého strav. úseku.

První setkání se zákazníkem, na kterém velmi záleží, zajišťuje pracovník obch. oddělení:
 každá schůzka s klientem musí být předem plánována a koordinována, je důležité si udělat na zákazníka čas, jednání musí být vedeno na profes. úrovni.
 od zákazníka získáme prvotní informace a sdělení požadavků (termín, čas, druh a cenové požadavky a možnosti)
 klientovi ukážeme prostory pro danou akci
 pracovníci mají k dispozici jednotné prodejní podklady, technické prostředky, které ukáží a předají klientovi - jsou to především:
1) standardní a různě kombinovatelé návrhy menu včetně návrhu nápojů
2) tištěný prospekt o banketní činnosti - kapacity, varianty uspořádání......
3) ukázky gastro. nabídky
4) ukázky dekorace a aranžmá pořádaných akcí
5) možnosti technického uspořádání - např. mobilní pódium, taneční parket, osvětlení.....
6) nabídky spec. programů a služeb - kultur. a společ. progr.
7) sestavené balíčky služeb - packety
8) cenové informace pro všechny druhy služeb
9) reference - informace o realizovaných akcích

Pracovník prodejního odd. vypracuje na základě získaných informací a požadavků klientovi nabídku. Při projednávání menu může být k jednání s hostem přizván také šéfkuchař. Jedná-li se o velkou akci - může být pro pořadatele připravena ochutnávka nabízených pokrmů a nápojů.

Žádné komentáře:

Okomentovat