Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

SLUŽBY CK

SLUŽBY CK
Produktem CK jsou tedy různé služby, klasifikované obvykle jako služby zprostředkované, které CK nakupují od jiných dodavatelů, služby vlastní (organizování zájezdů a pobytů), a služby placené a neplacené. Vyčerpávající přehled poskytuje jejich členění z věcného (funkčního) hlediska.

Jedná s se o tyto druhy služeb:
 poskytování informací souvisejících s účastní na CR
 rezervování míst v různých druzích dopravních prostředků
 zajišťování tuzemských a zahraničních dopravních cenin
 obstarávání ubytování
 organizování a prodej standardních a forfaitových zájezdů a pobytů v tuzemsku i zahraničí buď s komplexními, nebo částečně zabezpečenými službami pro jednotlivce a kolektivy, často tematicky zaměřených
 obstarávání a prodej lázeňských léčebných pobytů
 služby průvodců a animátorů CR během zájezdů, pobytů, okružních jízd atd.
 služby účastníkům akcí kongresového CR
 výlety, garantované trasy a transfery
 pojištění osob a jejich zavazadel
 obstarávání, popřípadě předprodej vstupenek na společenské, kulturní, sportovní, případně jiní akce
 směnárenské služby
 obstarávání taxislužby, případně osobního vozidla bez řidiče
 služby spojené s obstaráním víz
 prodej map a plánů, jízdních řádů, knižních průvodců, upomínkových předmětů atd.

Sortiment poskytovaných služeb závisí jak na druhu CR (domácí, příjezdový nebo výjezdový zahraniční CR), tak i na charakteru (specializace, zaměření) CK.
Soubor služeb CR nemusí mít jenom charakter zájezdu nebo pobytu, které jsou určeny pro širší spotřebitelskou veřejnost, ale může jít rovněž o takové „balíky“ služeb, v nichž dominují tzv. specifické služby. Specifickými službami CK se rozumí služby určené určitému segmentu trhu – užšímu okruhu zákazníků CK. Jsou to zejména služby účastníkům lázeňského, kongresového a loveckého CR, organizované a zprostředkované jako komplexní služby.

Žádné komentáře:

Okomentovat