Organizace a realizace akcí:
Zpravidla měsíčně a následně týdně obnovený plán akcí (druh akce, velikost, rozsah služeb) informuje jednotlivá střediska o situaci v příštím týdnu. Tento plán slouží také k sestavování plánu služeb pracovníků.
Do posledního detailu a se všemi podrobnostmi by měla být každá akce připravena a zpracována nejpozději dva dny předem.
Každé odd., kterého se akce týká musí dostat potřebné info se všemi nezbytnými podrobnostmi o každé akci tzv. komando (výroba, odbyt, technické odd., aranžérka, doprava aj.).
Po celou dobu konání akce je klientovi k dispozici určený pracovník, na kterého se zákazník může kdykoliv obrátit v případě doplnění požadavků.
Po realizaci akce musí být předány veškeré podklady pro vyúčtování účtárně. Také objednavatel musí být s vyúčtováním seznámen.
Závěrečnou fází každé akce je její zhodnocení - rentabilita, organizační zabezpečení, vlastní průběh akce, úspěšnost, sledování spokojenosti hostů a objednavatele.
Žádné komentáře:
Okomentovat