Rezervace:
po telefonu – přímý kontakt, poskytnutí podrobných informací o poskyt. službách, velký vliv na klientovo rozhodování
- pracovník vyslechne klientovi požadavky a nabídne výběr pokojů, popis, cena, vyzdvihnout kvality, pokud termín obsazen nabídne jiný termín anebo „waiting list“
- každá rezervace – konfirmační číslo (book number) zanesení rezervace do systému se všemi informacemi a speciálními požadavky (nekuřácké patro, pozdní příjezd)
- cena pokoje – rozdíl zda jde o individuálního cestujícího anebo o CK, s níž má hotel smlouvu; důležité znát způsob platby – nutné garantování rezervace – př. u kreditní karty udělat předautorizaci
- konec rozhovoru – zopakování zákl. dat, kontakt – adresa, fax, e-mail – pro potvrzení rezervace
písemné objednávky
- pošta, fax, e-mail, reakce rezervačního oddělení v den přijmutí
rezervace prostřednictvím GDS
- rezervační systém je propojen s interním programem hotelu – např. Fidelio
- pokud přijde rezervace z GDS je automaticky načtena do hotelového systému, pracovník se zabývá pouze kontrolou
korespondence
- vyřízení korespondence v co nejkratší době, většina je standardizována – potvrzení, zamítnutí, opce, waiting list, smlouvy,…
nabídka
- nejpodrobnější dokument zasílaný klientovi, nahrazuje přímý kontakt
- informace o hotelu, lokalitě, pokojích, výhodné ceny,…
Žádné komentáře:
Okomentovat