Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Rezervační oddělení

Rezervační oddělení
- v rámci velkého hotelu spadá pod Sales and Marketing Department
- první kontakt s potencionálními klienty – významná role pracovníků, a proto musí být informováni o prodejních cílech hotelu, poskytovaných službách, mít příslušnou kvalifikaci (znalost světových jazyků) a být pravidelně proškolováni
- strategie obchodního oddělení (Sales management) se rozděluje na prodej proaktivní a reaktivní:
 proaktivní – account management – získávání nových kontaktů a udržování a zlepšování vztahů se zákazníky strávajícími
 reaktivní – reakce na požadavky klientů přicházejících do hotelu s konkrétním požadavkem na službu

- rezervace je možná:
 přímo na recepci
 u reprezentantů hotelu
 prostřednictvím rezervačních systémů

Žádné komentáře:

Okomentovat