Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Obchodní program

Obchodní program:
= konkretizace úkolů při zajišťování plnění funkce gastronomického podniku za daných podmínek
- vychází z koncepce podniku a je praktickým nástrojem řízení
- hlavní úkolem je zajistit max. uspokojení konkrétní spotřebitelské poptávky z hlediska objemu, struktury, místa i času. Zároveň zajistit efektivnost hospodaření.

3 části obch. prog.:
1) prodejní program
2) výrobní program
3) program služeb - úzce na sebe navazují

Při sestavování obch. prog. je důležité:
1) co vyrábět a prodávat
2) kdy (jaká bude provozní doba)
3) kde (umístění provozovny)
4) jak (způsob výroby a forma prodeje)
5) za kolik (cenová strategie)


NÁKUPNÍ A SKLADOVACÍ ČINNOST

Hlavním úkolem při nákupu - zabezpečit plynulý provoz surovin a zboží v potřebném množství, jakosti, na stanoveném místě a čase při respektování ekonomických, technických a sociálních kritérií. Otázkám nákupu musí být věnována maximální pozornost (nákup ovlivňuje i nákladovou situaci podniku)

2 komentáře:

  1. to vypadá na učivo z všo....dost hrůza

    OdpovědětVymazat
  2. otázky jsou vždy psány jak jdou po sobě, takže pokud se vám zdá, že to není kompletní, klikněte na předchozí, nebo příští příspěvek

    OdpovědětVymazat