Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

FUNKCE CK

FUNKCE CK
Vymezení předmětu činnosti CK potvrzuje, že její hlavní funkcí je poskytování služeb. Soubor nabízených služeb se přitom vzájemně doplňuje, podmiňuje, zprostředkované služby vystupují jako nové, vlastní služby CK, která tím plní další ze svých funkcí, a to funkci transformační.

Z dalších funkcí CK to jsou:
 fce překlenování prostoru a času (souvisí s prostorovým a časovým odlišením nabídky a poptávky a s charakterem spotřeby v CK, koncentrované do určitých středisek a rekreačních prostorů)
 fce zkoumání spotřebitelské poptávky (v zájmu vytváření předpokladů pro operativní řízení nabídky v závislosti na efektivnosti poptávky)
 kontaktní fce (jejímž cílem je navazování spojení podniku s partnery, tzn.dodavateli a odběrateli služeb)
 informační fce (ve vztahu k obchodním partnerům – dodavatelům, odběratelům)
 kontrolní fce (uplatňování požadavků ve vztahu k dodavatelům v zájmu neustálého zkvalitňování služeb, vyřizováním stížností atd.)
 realizační fce (vyplývá z obchodní činnosti CK s cílem dosáhnout optimálního zisku při kvalitním a komplexním uspokojování spotřebitelské poptávky)
 výchovná fce (realizace tématického zaměření většiny zájezdů a pobytů)

Žádné komentáře:

Okomentovat